Thursday, February 10, 2011

MARAHNYA AKU!

Aku rasa aku nak marah ni. Marah betul betul ni. Marah sangat-sangat ni.
Aku tak paham laa perangai segeintir manusia yang kalau cakap, main ikut 
sedap mulut je, tak fikir apa perasaan orang lain
HOI, semua orang ada perasaan lah! bukan kau je, kalau kau sentap bila 
orang cakap pasal kau, kau kena lah jugak pikir bila kau cakap pasal orang lain 
ish ish ish 

Orang lain penat, kau sedap sedap nak mengata orang? Kau takde kat tempat dia
apa kau tau? mengutuk, mengumpat je kau tau kan? ish ish ish
tak paham laa manusia spesies kau ni, cuba pikir dulu sebelum nak keluarkan 
statement apa apa
ALLAH bagi otak, bagi akal, suruh pikir, bukan main hembus je nak cakap ape pun
GERAMNYA AKU! 

Ni mmg betul betul marah ni. marah sangat sangat ni. is ish ish 

No comments: