Saturday, March 19, 2011

Kau tempatku mengadu hati
Memberi segala hidup
Dunia dan seisinya milik-Mu
mencintai-Mu sejati

Ku manusia yang penuh dosa
Berharap ampunan-Mu
Melihat dilangit kesempurnaan hati-Mu
Kau cinta pertama dalam hidup

Allahu Akbar Maha Besar
Memujamu begitu indah
Selalu kau berikan semua
Kebesaran-Mu Tuhan

Hari tu, tengok cte ape ntah kat TV9
& OST die cm best je, KebesaranMu :)

Ya Allah, aku baru dapat dugaan sikit, macam macam aku merungut
aku tak reti langsung bersyukur, orang kat sana lagi macam macam dapat dugaan
aku ada family aku, ada kawan kawan, ada *boyfriend, yg sayang aku
tapi bila ada masalah sikit, aku tak pernah insaf diri
mesti nak salahkan orang lain, salahkan qada dan qadar 
teruk kan? 

Bila nak belajar bersyukur Liyana? Alhamdulillah :)

No comments: